I love my dog I love my dog I love my dog I love my dog I love my dog I love my dog

/
19 Comments
BUT sometimes!!!!!
URG! I could scream!!!

So I leave Cruz for 4 hours today as I went and hung out with Whit and Easton (and had a GREAT time btw) BUT before I left her we went for a long walk in her ravine AND I threw her ball the whole time I worked out...
So I come home and here I am feeling all sorry for her because she has an eye infection that is really bothering her...I cuddle her on the floor, play fetch in the back yard, do my thing and then I am about ready to take her for [her second!] walk of the day and happen to go into the bonus room....[enter me scream: CRUZ]
Remember my cute new slippers....

Yay. Apparently Cruz liked them too.
Really!!! Really Cruz!
Yes. Then I forcerd her to sit to have her picture taken. :)Torture.

 "I'm guilty"
 "I'm not sure what I was thinking Mom"
 "I can't even look I am so ashamed"
 "Please don't be mad at me forever..."
"I better call Gramma and Grampa to see if they will adopt me..."
FOR THE FREAKIN' LOVE CRUZ!!!!
Do you know how many new toys you got for Christmas!
URG.
I love my dog. I love my dog. I love my dog...

Related Posts

19 comments:

Lindsey (a running tale) said...

haha, I can relate, but with our cat! I love the guilty look!

Whitney @ Everything Happens For a Reason said...

I'm a new follower! I totally can relate. Our dog has ate countless shoes, especially hubby's shoes. I had bought him a new pair of sperrys to replace the ones our dog ate, and then he ate those too. Our doggie even ate my hubby's Kindle! Doggies are lovable, but super mischievous!

The Sauls said...

Haha! My dog does the same thing when he knows he's in trouble.. Luckily, he's never gone for shoes. But, I'd be having to remind myself how much i loved him if he did it.. lol

Gramma & Grandpa said...

Cruzie, Cruzie....what was that all about? And...no... we will not adopt you but you can still come for visits and sleepovers.

Gabriella said...

Oh no, your adorable slippers! I love the guilty look. Homie did that one but it was Marco's X-box remote that got destroyed. Oops!

Leslie said...

oh no!!! haha Those pictures are priceless though! she definitely knows she's in trouble!

Rebekah said...

I can so relate to this! Our dog Glenda can be so naughty at times and it's so funny because she knows it! She runs and puts herself in timeout when we find whatever it was that she destroyed. Sometimes they just can't help it!

Jenn :D said...

OH no!! I cannot help but giggle, as that is something our dogs have done (and do). We have to crate them while unattended, otherwise they are naughty naughty! You could submit those pics they're so telling! Sorry...hope you can get a new pair!

Caroline said...

Bad girl. Knox just got in trouble for eating poop. So, both of our children are in the dog house.

Mandy@OrangeAutumn said...

GRRR!! But, he's sooo cute!

Janell said...

Oh man.. I don't blame you for being so upset with her. Those were some awesome slippers :( our dog Reagan is still in her chewy old pup stage but so far the worst she's done is drag the at age across our kitchen floor when we were sleeping. Cruz better be on her best behavior so she can get out of the "dog house"

Courtney B said...

Your poor, poor slippers!! They were so freakin' cute too :(
As sad as I am about that.... I laughed at this post! You are so dang cute and the pictures made my night :)

Leigh said...

Haha Cruz better start sucking up BIG time to you for that! I wonder what made her to do it...good thing she's cute!

Whit said...

Noooooo Cruz, those slippers were sooooo cute! :( hahaha and we had just been talking about how many Cmas toys our fur babies got while resisting the urge to buy another one at Winners ;) her timing is impecable. (the pics are too funny). Xox

Shannon said...

Aw, sorry about your slippers!

Ashley said...

Tooo funny! She absolutely has that guilty look down pat!

Natalie said...

Oh no!! That's terrible - these darn dogs, but you really can't help but love them. Thanks for stopping by East to West - looking forward to checking out the rest of your blog!

Jenny Hill said...

We have had simular problems - so all shoes and slippers are always in the closet. Nothing is left in reaching distance that Brutis will want to chew.
It was terrible with kids stuff - anything that was slightly smelly - a baby bib, drooled on clothes - he would eat.
Kids toys - we have many a chew mark on lots of toys - even DVD cases.
Damn dogs!

Nicole @ "Haute Runner" said...

Oh no!!!!! Not the cutest slippers ever!!! It's a good thing she is adorable!! I hope you can find another pair.